2017 m. sausio 25 d., trečiadienis

Kiniška vištiena su noodles vermišeliais

Arba spagečiais. Aš kažkaip esminio skirtumo skonyje nejaučiu.
Apskritai, tai man patinka tokie 1-2 puodų patiekalai. Ypač kiniški. Bet tuos kur traški mesytė lipniam padaže palieku profesionalams. Man per daig vargo. Bet kiniečių maistas yra jėga. O šis patiekalas net ir greitai pasidaro. Man sriuba kartais ilgiau verda😀
Šitie makaronai mintyse sukosi kelias dienas kol prisiruošiau ir susirinkau viską ko reikia jam gaminti. O radau aš jį Beatos Mamų knygoje prie šeimos hitų. Nežinau tik kokio amžiaus vaikam jau galima, tai ragauti turėjo tik tėvai. Bet va mažė nevalgė savo kotletuko, tai lapnojo makaronus☺

O reikės dviems alkaniems:
300g vištienos krūtinėlės
1 morka
1 cukinija maža (neturėjau)
1 česnako skiltelė
1 cm imbiero
1 v.š. medaus
2 v.š. sojų padažo
1 v.š. riešutų sviesto ar žemės riešutų (reikės pakapoti ar kočėlu oadaužyti)
1 v.š. citrinos sulčių
250g kiniškų makaronų arba 200g spagečių
1 a.š. sezamų aliejaus ( neturėjau. Barsčiau sezamais)
1-2 v.š. vandens

Gaminame. Užkaičiam puodą makaronams. Į keptuvę pilam aliejaus, dedam juostelėm pjaustytą vištieną ir kepinam. Jeiiš vištienos išbėga sulčių ir ima lyg troškintis, tai jas nupilam atsargiai ir jei reikia dar aliejaus įpilam vos vos. Po kelių minučių įtarkuojam česnako skiltelę ir imbiero gabalėlį. Pamaišom. Kol kepa višta greit skutam morką ir sutarkuojam šiaudeliais kartu su cukinija. Metam pas paskrudusią vištą ir dar porą minučių pakepam. Dedam medų, riešutų sviestą, soją, citrinos sultis ir porą šaukštų vandens, kad skysčiau būtų. Suverčiam makaronus išvirtus, išmaišom ir om nom nom. Jei mokat valgyti lazdelėm, tai dar skaniau. Man ši misija neįmanoma. Ypač su makaronais😁

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą